Måndag, 2010-05-17

Sol och mulet om vart annat…lite ljummet.

Lånat en skiva för att kunna tömma och installera om på Lucas dator.

Har idag tagit, tangerat, personbästa i press bakom nacke. En trea på 110kg ! Trodde jag aldrig skulle hända !!!!
Det var för övrigt första passet efter en veckas träningsuppehåll.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *