Sol och mulet om vart annat…lite ljummet.
Lånat en skiva för att kunna tömma och installera om på Lucas dator.
Har idag tagit, tangerat, personbästa i press bakom nacke. En trea på 110kg ! Trodde jag aldrig skulle hända !!!!
Det var för övrigt första passet efter en veckas träningsuppehåll.