Sol..sol..sol…
Har idag, nu på morgonen, instllerat XP på Lucas dator. Där är nu bara XP och WLAN-programmet. ”Das alles” !!
Få se nu hur länge det dröjer innan han får systemet att ”kapsejsa” igen… =P
Min fru har SMS-kontakt med min son…. SKIT-KUL !!!