Onsdag, 2010-05-26

Halv-mulet…

Lena är med Anne och sin mor på Väla.

För två dagar sedan så bröt Ture lårbenshalsen. Han blev opererad direkt och fick en ny höftled på ”köpet”.

Igår hade jag för första gången…på läääääänge….kontakt med min son. Jätte roligt !!

Jag och Lena har hälsat på Ture på lasarettet. Han mådde efter omständigheterna bra….och var vid god vigör….med glimten i ögat….som vanligt.

Lena fick idag reda på att hon fått fyra veckor sommarjobb. Veckorna 29 – 31. Va bra !!!

Är så glad över den kontakt som återupptagits !!!! =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *