Lördag, 2010-05-22

Sol och sommarvarmt…understundom när solen får vara framme.

Blev tvungen att ladda hem ett annat cd-brännar-program, då mitt Roxio inte klarade av att göra en kopia på en cd jag lånat.

Sophia på kortids och Lucas hos pappa….

Kört axlar idag….

Sverige förlorade mot Tjeckien i ishockey…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *