Sol och sommarvarmt…understundom när solen får vara framme.
Blev tvungen att ladda hem ett annat cd-brännar-program, då mitt Roxio inte klarade av att göra en kopia på en cd jag lånat.
Sophia på kortids och Lucas hos pappa….
Kört axlar idag….
Sverige förlorade mot Tjeckien i ishockey…