Mulet….
Lena jobbar 10 – 12…mitt på dagen.
Sara kom hem igår kväll från Göteborg…”då det inte hände nåt” där… (Hmmm?)
Lucas kom hem tidigare…igår redan…problem med pappa på nåt sätt…
”Där förståndet tar slut tar glåporden vid.” Vissa människor har tydligen inte intelligens nog att ta ett ”nej”, och börjar därför kasta glåpord på motparten.
Har varit i Helsingborg och tittat på en bil till Caroline. Men…. det bidde inget….
Sol och fint väder i kväll… =)