Måndag, 2010-06-21

Sol med moln…ingen luftvärme…

Lena har jobbat 7 – 13.45….

Har satt ”bollen i rullning” när det gäller ett upprättande av ett umgängesavtal för Emmy. Har fått kluvna signaler ifrån mitt X om detta…. Men, känner att jag måste få en ”fast rutin” på när, eller inte, som Emmy kommer…och hur kosatnaderna ska fördelas…..m.a.o. en möjlighet att planera lite längre.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *