Tisdag, 2009-10-06

Klar himmel, sol…..rätt skön höstdag. Men, men ”bauta regnet Torsten” är på ingående.

Kollade mitt skattekonto….mest för att leka lite med mitt nyinskaffade e-leg. Hade till min förvåning ett litet plus på kontot….så jag begärde att få det utbetalt. Så, nu blir det yatch och jetsetliv på spanska solkusten….

Igår åkte min äldre dotter till Florence i Italien. Klassresa. Rätt självklart val för en ”bild-estet-klass”…eller? Hoppas hon har det bra och får ut nåt av resan. Pappa tänker på dej…ska du veta !!!!

Ursäkta mej, men vad är Facebook för nåt? Tycker att ju mer jag besöker Facebook – ju värre blir det. Knappt nåt vettigt i nåt hörn !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *