Söndag, 2009-10-04

Blåsigt och regnigt !!

Har installerat en ny version av Tweaknow Regcleaner. Den hittade faktiskt lite ”nytt skräp” på datorn…
Det lär ju vara på väg en ”intelligent worm”, av aldrig skådat slag, på internet. Den kan visst ”slå ut” hela länder, världsdelar, från internet….påstås det. Och den lär viss vara ”intelligent” och har försvarsmekanismer, så att den inte kan upptäckas av de vanligast förekommande virus- och trojan- programmen.

Har pratat med min vän ”vid fjällens sluttning”. Han hade 30 – 40 cm med blötsnö bara 5-6-mil bort från där han bor.
Här fortsätter det och är ordentligt blåsigt…under stundom. Ibland är det sol och blåst och ibland är det ”tromb-liknande” regnbyar.
Märks det i mitt skrivande?….att jag längtar efter nåt ”ooooowaaaaooo-jätte-väder”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *