Mulet, disigt och korta regnskurar. Ca 25 grader.
Lena jobbar 14 – 22.
Har ännu inte riktigt fattat att jag ”är på banan” IGEN….”fyra år senare”….
Via komvux i Piteå till Luleå universitet….via en separation med all djävulskap….till komvux i Klippan och nu…högskolan i kristianstad. Nu kan ”livet” börja om…..eller fortsätta…. =)
Fortfarande kvav luft…. ….och inget åskväder i sikte.