Måndag, 2010-07-12 ”Jag kom in på min utbildning !”

Sol…och 32 grader. Underbart !!!

Jag, Emmy och Lucas har legat på badstranden hela dagen. Med oss var även Johan och Kajsa.

Jiipii!! Jag kom in i Kristianstad på matematiklärarutbildningen för gymnasienivå!! Läste beskedet idag på studera.nu.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *