Blå himmel med moln i fjärran. Kring 10-graders-strecket.
Hörde på tv att det kommit en hel del med blötsnö i norrlands inland och jämtland. Det är ”bauta-ovädret-Torsten” som obemärkt smugit sig förbi här och nu ”härjar” i norrland.
”Nu är dom mej på spåret. Den störste efter Ströberg.”
….eller var det ”Sven Roland Andersson” som var störst ??? 😉
Sex (6) polisbilar kom körandes igenom Klippan från Ljungbyhed hållet. Jag har hört att nåt motorcykelgäng håller till där borta. Sedan så kan det ju vara en ”fortsättning” på det jag råkade ut för härom dagen.
Normalt finns det en (1) polisbil här i Klippan.
Min minsta dotter har ringt mej ikväll…..Kul !!! Det värmer sååååååå……!!! =)
Hmm?? Ska man bli tvungen ”omstrukturera” sin bekantskapskrets nu när man bekänt färg politiskt?? Vissa människor verkar ta det hela personligt. Det är, för min del, helt okey med andra politiska åsikter, bara man kan stå för dom och motivera dom.
Ser ”Dr Phil” på tv…
Det är ett separerat par han pratar med. Jag ser mej själv framför allt i henne. Hon har så svårt att prata om sig själv och vad hon själv känner. Hon pratar bara om honom och hans ”fel”.
Det är ju precis vad jag gjorde i min förra (Krumiluren) blogg. Där ondgjorde jag mej på de flesta i min omgivning, men hade så svårt att prata om mej själv och vad jag kände. Jag var inte ”mogen” och ”färdig” med mitt förflutna.