Torsdag, 2009-10-08

Grått-grått-grått och regn….

Har varit på IKEA, Väla och MIO med My och min fru. Det var ”rally” med My´s bil….. =)

Blir bjudna på middag hos My ikväll. Härligt !!!!

Gumman har köpt en hylla och ett bord med stolar av en kompis till My. Han ska flytta till Köpenhamn för att plugga till kock och vill därför bli av med lite möbler.

160 sjuka elever på en skola i Skellefteå…i svinflunsan (H1N1).  (Se länk )

Kommit hem ifrån middagen!!! Stekt kött och potatisgratäng.
(”Lu” åt kött och potatis)

Fel på Telias digitaltv-sändningar. Det ”hackar” hela tiden. Ringt 90200 och fått bekräftat att det är ”hos dom” som det är fel.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *