Varmt och sol…kring 25 grader…
Lena jobbat 07-13.
Sophia haft ett skit-kalas…som inte jag klarade av. Ringde efter Lena….. =/
Gick med Sophia och Emmy till Pecke och My för att titta på deras hundvalpar.
Köpt en ny kavaj och skjorta som jag ska ha på bröllopet.
Lånat två av de böcker vi skall läsa när jag börjar i kristianstad. Tagit fjärrlån på ytterligare två…som inte fanns inne just nu på biblioteket här.
Ätit Pyttipanna och ägg.
Bränt ut en XP och en ”CISCOtrådlöst” -skiva (två skivor) till Lucas. Nu är det upp till honom att hålla reda på dessa.