Mulet och ca 16 grader. (Åter till det normala…(suck)…)
Emmy flög SJÄLV =) hem idag ! =( Känner både sorg och glädje. Sorg över att hon åkt iväg…glädje över att jag har en så ”stor tös” som kan flyga igenom hela sverige…byta plan på Arlanda….helt själv !! DU ÄR SÅ DUKTIG ! =)
Har köpt en ny ”go’lukt” – ”Sexy Boy”….(Passar mej perfekt! Eller??)….Den luktar faktiskt gott….inte ”gam’gubbe”… =P
Ätit Billys Pan Pizza.