Halvmulet och ca 20 grader.
Lena jobbar 07 – 13.
Jag har dammsugit och svabbat alla golv…samt sprungit med ett otal sopsäckar. Otroligt va ”skräp/skit” man producerar.
Halvmulet och ca 20 grader.
Lena jobbar 07 – 13.
Jag har dammsugit och svabbat alla golv…samt sprungit med ett otal sopsäckar. Otroligt va ”skräp/skit” man producerar.