Tisdag, 2010-07-27

Halvmulet och ca 20 grader.

Lena jobbar 07 – 13.

Jag har dammsugit och svabbat alla golv…samt sprungit med ett otal sopsäckar. Otroligt va ”skräp/skit” man producerar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *