”Dis-mulet”….
Sophia på kortids…
Lucas är och LANar….
Lena jobbar 07 – 13.
Nu har jag egentligen så mycket att skriva om att jag inte vet var jag ska börja…..
Har varit i norrland…
Har klämt vaden så att jag förlorat lite känsel…
Har tagit med lite saker ned och lagt in i förrådet mitt…
Har fått antagningsbesked-2…och är fortfarande antagen… =)