Fredag, 2010-08-06, Klippan-festival…..

”Dis-mulet”….

Sophia på kortids…
Lucas är och LANar….

Lena jobbar 07 – 13.

Nu har jag egentligen så mycket att skriva om att jag inte vet var jag ska börja…..

Har varit i norrland…

Har klämt vaden så att jag förlorat lite känsel…

Har tagit med lite saker ned och lagt in i förrådet mitt…

Har fått antagningsbesked-2…och är fortfarande antagen… =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *