14 grader mulet och blåsigt…..riktigt ”höstväder”.
Lena jobbar 07 – 13.
Längtar….FORTFARANDE….efter att få börja plugga!!
Vi är bjudna på ”grillning”, nästa vecka, hos ett, för oss, ”nytt par” där han tränar med mej och hon har jobbat med Lena. Kul !!