Mulet och regn hela dagen.
Har ont i min fot..och tillhörande ben. Något förbättrad rörlighet. =)
Gjort ett förslag till SSU-utskick som jag sänt vidare för tryckning.
Lena har sytt fyra gardiner….nu sedan jag tog ned en symaskin. ”Duktig kicka !”
Ätit ”silla-mackor” och ägg….GOTT !!!
Lucas är duktig på att prata med min mor i telefon. !!!! =) Man behöver ”en viss teknik” för att prata med henne…..
Jag har en dålig känsla av att Alliansen kommer att vinna på riksplanet…en gång till !! Tyvärr !!! Jag vet inte var felet ligger, men ”vi röda” jobbar i motvind” på nåt vis. Och tala inte om hur sverige kommer att se ut efter fyra år till med ett borgerligt styre….Huuuuu!!! =(