Mulet.
Lena jobbar 09-16.
Hämtat två förbokade, fjärrlåne-böcker på biblioteket. ”Samspel i grupp” och ”Tala och engagera”…..som ett led i mina kommande studier.
Hjälpt Laila med ”datorns värld”….. =)
Varit på kommunen och kollat så att Per tryckt ”rätt saker på rätt plats”….å det hade han ! =)
Druckit kaffe på sosse-kiosken…på det vanliga måndagsöppet-hållandet.