Måndag, 2010-08-09

Mulet.

Lena jobbar 09-16.

Hämtat två förbokade, fjärrlåne-böcker på biblioteket. ”Samspel i grupp” och ”Tala och engagera”…..som ett led i mina kommande studier.

Hjälpt Laila med ”datorns värld”….. =)

Varit på kommunen och kollat så att Per tryckt ”rätt saker på rätt plats”….å det hade han ! =)

Druckit kaffe på sosse-kiosken…på det vanliga måndagsöppet-hållandet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *