Mestadels mulet.
Lena jobbar 09 – 15.
Jag har fått inloggningsuppgifterna till högskolan idag. Vi ska tydligen jobba i First Class… =)
Fick även en (ännu en) ny mail-adress:
Alltså….. Min separation, efterföljande elände,….mm. ter sig allt mer ”stillsam och lugn”. Och jag är tacksam för detta ! Det känns som om ”slutet” på separationen ÄNTLIGEN kom när vi skrev ett ”umgängesavtal”….jag och mitt X.
Det jag nu får vara med om i min omgivning är ”en tsunami i jämförelse med mitt lilla piss-skvalp”. (Ursäkta jämförelsen)