Fredagen den 13:e !! Augusti 2010.

Mestadels mulet.

Lena jobbar 09 – 13.

Vilket jäkla åskoväder vi hade i natt !!! Det small och blixtrade flera gånger i minuten !

Vi kom fram till att vi ska behålla även mobil-spärren på telefonen ett tag. Nu kan vi bara ringa TILL ”fasta telefonnummer”. MEN….vi kan bli uppringda av ALLA !!! ….som en del har svårt att förstå !

”Ett parallellt universum” bara en MILLIMETER bort !!! Hmmm?? Då måste jag ju finnas på flera ställen…en millimeter på sidan av ”detta”. Hmmm?
https://www.dailygalaxy.com/my_weblog/2010/08/the-first-trillionth-of-a-second-of-time-will-the-cern-lhc-reveal-the-existence-of-a-parallel-univer.html

”Sonen” har ringt för ca 180:-kr till 0939 hos farmor också….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *