Molnigt och ca 20 -22 grader och fuktigt i luften.
Igår var jag på Sossarnas valupptakt (09.00 – 14.00) och ”synkade” vår strategi. Visst…det finns oenighet i vissa delar…men i stort var vi väl överens.
Vi hade Rolle o Kerstin o Kajsa på besök igår kväll. Vi bjöd på middag och hade trevligt.
Rune o Evy ringde och bjöd oss på kräftor….en kväll framledes….KUL !!!
Det är tydligen dax igen…
Måste bara påminna om att det jag skriver här INTE ÄR HEMLIGT !! Och att påstå att …”jag har inte läst”….är ingen idé. Jag kan se vilka som besökt min blogg. Varför ljuga om det ???? Det är INGET ATT HYSCHA OM !!!!!
Det som är ”hemligt” lägger jag ju givetvis inte ut på internet.