Tisdag, 2010-08-17

Mest mulet…och till sist lite regn också.
SMHI har gått ut med en klass-1 varning när det gäller regnet. Översvämningar…mm

Fått ett ”Välkommen-brev” ifrån skolan. Jag har blivit ”insorterad” i grupp D.
I och med att jag vet grupptillhörighet så har jag nu kunnat fastställa ett schema också.

Pratat med dom på gymnasieskolan här i byn om min kommande VFU.

Kan i och med mitt schema nu också deltaga mer planerat och aktivt i val-arbetet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *