Mest mulet…och till sist lite regn också.
SMHI har gått ut med en klass-1 varning när det gäller regnet. Översvämningar…mm
Fått ett ”Välkommen-brev” ifrån skolan. Jag har blivit ”insorterad” i grupp D.
I och med att jag vet grupptillhörighet så har jag nu kunnat fastställa ett schema också.
Pratat med dom på gymnasieskolan här i byn om min kommande VFU.
Kan i och med mitt schema nu också deltaga mer planerat och aktivt i val-arbetet.