Torsdag, 2010-08-19

Växlande molnighet men uppehåll.

Kan någon tala om för mig varför min hemsida ser ”fel ut” i Internet Explorer….men inte i andra webläsare ??

Sitter och uppdaterar min hemsida….med undersidor…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *