Mulet och under stundom regn…
Tillbaka på skolan efter VFUn…. Verkar bli ett mer intressant område nu….evolution och Darwin… =)
Har idag för första gången suttit som ersättare på en ordinarie plats i kommunfullmäktige… =)
Mulet och under stundom regn…
Tillbaka på skolan efter VFUn…. Verkar bli ett mer intressant område nu….evolution och Darwin… =)
Har idag för första gången suttit som ersättare på en ordinarie plats i kommunfullmäktige… =)