Tisdag, 2010-11-09

Mulet och under stundom regn…

Tillbaka på skolan efter VFUn…. Verkar bli ett mer intressant område nu….evolution och Darwin… =)

Har idag för första gången suttit som ersättare på en ordinarie plats i kommunfullmäktige… =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *