SOL !!! =) Man måste ju skriva dagbok när det är sol… !!!
Den gångna veckan har präglats av tenta-plugg. Gjorde en tenta på ”vetenska o ovetenskap” samt ”källkritik” i fredags. ”vetenskaps biten” känns bra…”källkritiken”…Hmmm?
Igår, fredag, kväll bjöd Tindra oss till Ekebo på julmiddag och show. Snålt med mat men mycket bra uppträdande !
Jag ska idag börja titta på den uppsats vi ska ka skrivit till på fredag i ”pedagogisk filosofi”.