Söndag, 2010-12-12

SOL idag också !!!!

Bombexplosionen i stockholm präglar alla nyheter idag. Alla håller andan….. Var ska det smälla här näst ???

Hade besök av Kidd och Åse igårkväll ! =)
Har lagt in MAC-adress-spärr på deras trådlösa hemdatanät.

Jag tror detta kommer att få en ”domino-effekt”. Wikileaks kommer att få flera efterföjlare. Det är som att lätta på trycket på en person som har ”mycket i sin ryggsäck”, det kommer av sig självt när det väl satts igång…oftast av en terpeut eller psykolog. Nu kommer nästa Openleaks….
https://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/internet/article3037262.ece

Min internet-hastighet just nu:  12,95Mbit/sek  ”in” , 6,47MBit/sek ”ut”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *