SOL idag också !!!!
Bombexplosionen i stockholm präglar alla nyheter idag. Alla håller andan….. Var ska det smälla här näst ???
Hade besök av Kidd och Åse igårkväll ! =)
Har lagt in MAC-adress-spärr på deras trådlösa hemdatanät.
Jag tror detta kommer att få en ”domino-effekt”. Wikileaks kommer att få flera efterföjlare. Det är som att lätta på trycket på en person som har ”mycket i sin ryggsäck”, det kommer av sig självt när det väl satts igång…oftast av en terpeut eller psykolog. Nu kommer nästa Openleaks….
https://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/internet/article3037262.ece
Min internet-hastighet just nu: 12,95Mbit/sek ”in” , 6,47MBit/sek ”ut”.