Tisdag, 2010-12-28

Mulet…

Lucas hemma igen…

Hur agerar man om ens gruppuppgift-kompis bara ger upp och inte orkar fullfölja uppgiften man fått på skolan? Hur agerar jag om ändå kompisen kan tänka sig ett G på uppgiften…men jag vill högre??

Asså, jag är så glad att jag ”är där jag är” idag…..som person. Det verkar ju vara ”var å varannan” som idag lider, i någon form, av ”psykisk-nedstämdhet”….”psykisk-nedbrutenhet”…..”onormala psykiska spärrar”….etc… Jag har själv varit ”dit ned” en gång, men kommit därifrån ”stärkt och helskinnad”. Å tack gode gud för det !!!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *