Onsdag, 2010-12-29

Understundom sol…

Har varit i Kristianstad på skolan och pratat-ihop-mej med min rapport-kompis.

Lena jobbar 1500 -2200…går bredvid…

Sophia på kortis.

Lucas och jag hemma…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *