Slaskigt ute….och mulet…
Har fullt upp varje onsdag framöver. Har meddelat min kontaktlärare och en klasskompis om läget.
https://hanseric.webs.com/fagenda.htm
Hoppas nu bara att komvux säger ja till mina kemistudier….(håller tummen)
Min älskade ska jobba natt…i natt…till imorgon 10.00. =(
Vad är det som händer?
Massor, tusentals, fåglar faller döda från himlen…på flera ställen över hela jorden. Och hundratusentals fiskar dör…helt oförklarligt. En del pratar om att dommedagen är nära…. Sånt här ska visst hända då…som ett tecken på att ”nåt är i görningen”.