”Dimma”….
Har varit på skolan idag och haft handledning i rapportskrivning. Fick även reda på att jag fått betyget VG i pedagogisk filosofi. =)
Lena hadre gjort palt och kanelbullar då jag kom hem…MMmmmm!!!!! =)
”Dimma”….
Har varit på skolan idag och haft handledning i rapportskrivning. Fick även reda på att jag fått betyget VG i pedagogisk filosofi. =)
Lena hadre gjort palt och kanelbullar då jag kom hem…MMmmmm!!!!! =)