Mulet….
Vikarierade som SO- och NO-lärare igår. Fyra lektioner blev det !
Lena har jobbat natten till idag.
Lucas sov borta hos Bartak.
Dagens tankar:
Vi lever i en väldigt konstig bild av vår omvärld. Vi människor kan bara ”uppfatta” 4% av vår omgivning – universellt sett. Resten, 96%, består av för oss osynligt ”Dark matter” och ”Dark energi”.
Är det Socialdemokratiska partiet påväg att spricka??