Torsdag, 2011-01-13

Mulet…

Gjorde igår debut i kommunstyrelsen…som ordinarie… =)

Har idag varit på komvux och fått bekräftat att jag kan påbörja kemistudierna den 31:a januari vid NTI-skolan, på distans och på 25% fart, vidsidan av mina högskolestudier.