Mulet….
Har fikat en semla med min älskade på ”byn”… 😉
Har interjuvat två matematiklärare på gymnasieskolan om ”Hur dom introducerar logaritmer för eleverna?”.
Har beställt en ”ny” tid för synundersökning…här i Klippan…idag.
Lena jobbar 15 – 22.
Har beställt kemiboken på nätet.
Har fått min första ”lärar-lön”. =)