Tisdag, 2011-02-01, En ”Har” -dag.

Mulet….

Har fikat en semla med min älskade på ”byn”… 😉

Har interjuvat två matematiklärare på gymnasieskolan om ”Hur dom introducerar logaritmer för eleverna?”.

Har beställt en ”ny” tid för synundersökning…här i Klippan…idag.

Lena jobbar 15 – 22.

Har beställt kemiboken på nätet.

Har fått min första ”lärar-lön”. =)