Fredag, 2011-02-04

Mulet…och understundom nederbörd….mest i form av regn.

Köpte en ny trådlös mus till Lena igår. =)

Har beställt böcker…

Har gjort min första ”kemi-vecka”.
Pluggar ämnen i periodiskasystemet i ett glosförhörsprogram. Det går utmärkt !

Pratat med Lennart.A. på Skype. Första kontakten på skype sedan jag flyttade ned…

Lucas ska visst till pappa… Och Sophia är förkyld.

Trodde att skype…….. Men, jag var nog för optimistisk.