Uppseendeväckande bilder för mina barn där uppe i norr. Nästan så att dom tvivlade…och trodde det var ett skämt. Och, ja, min norrlänska hjärna säger också att: ”Detta kan inte vara i februari. Det måste vara i maj…någon gång..”
Utan långkalsonger !!!!!….för första gången på lääääääääääää-nnnnnge !
Gick – utan problem – ned till ICA i BARA mina nya joggisar ( inga långisar ) och foppatofflor, stickad tröja…ingen jacka ! =)

