Söndag, 2011-02-06

Mulet å dimma…

Jag har gjort alla kemiuppgifter till kapitel 1 i kemiboken. =)

En lugn dag ….Jag har försök bry min hjärna med kemi…Och min älskade har brytt sin med Sophia och skidor på tv:n.

Vi har planerat lite löst för sommaren och dess aktiviteter….ledigheter….resor…mm.