Tisdag, 2011-02-08

Växlande molnighet…och blåsigt…

En släkting till Gudrun hälsade på oss i natt. Det stormade…och enligt tidningen så var det stundvis uppe i orkanvindar. Miljöförbundets flaggstång, här mitt i byn, fick ge sig i vinden och lutar nu, med två skarpa veck. över närmsta hustak.

Lena är på begravning av Bonnies pappa.

Jag har köpt en efterlängtad nageltång !!! …tång!!! Mina nagalar är så förbaskat sega och tjocka, så en vanlig nagelklippare håller inte.