Mulet och dimma.
Igår följde Sara mej på skolan i Kristianstad. Hon satt ett litet (litet!) tag på matte-lektionen…. Det var tydligen inte ”hennes grej” ! 😉 Sedan så åkte vi ned på stan (Kristianstad) och mötte Jonas med flickvän…..som vi fikade med och besökte några affärer…. Kul !
Idag har jag varit med Lena och Sara på väla. Jag köpte en ny kudde – i äkta dun – !!! Ett USB-minne på 8GB. Ett par nya ”Foppa-tofflor” – blå. Dom gamla luktar ”katt-pink och gris-röv”… 🙁 Och en passare – till matematiken….