Mulet och dimma.
Igår åkte Sara hem… =( …..efter en vecka här hos oss.
Idag kom Emmy hit…. =) ….och ska vara här drygt en vecka !
Har klippt mej idag ! =( Stod inte emot alla protester som jag fick för mina ”svans-planer”.
Mulet och dimma.
Igår åkte Sara hem… =( …..efter en vecka här hos oss.
Idag kom Emmy hit…. =) ….och ska vara här drygt en vecka !
Har klippt mej idag ! =( Stod inte emot alla protester som jag fick för mina ”svans-planer”.