Onsdag, 2011-03-03

Mulet och dimma.

Igår åkte Sara hem… =( …..efter en vecka här hos oss.

Idag kom Emmy hit…. =) ….och ska vara här drygt en vecka !

Har klippt mej idag ! =( Stod inte emot alla protester som jag fick för mina ”svans-planer”.