Fredag, 2011-03-04

Började i ”dimmans tecken”…..men verkar sluta i solens….

Lena jobbar 15.00 – 22.00….. Höll på att komma för sent då vår köksklocka visar en timme fel.

Lucas ska till pappa…. Lucas har glömt både nycklar och mobil hemma !!!!

Sophia hemma….

Jo, jag har massor att göra. Först då matematiken…sedan har jag en inlämningsuppgift i kemi också… =P

Jag har rensat bort en massa skräpmail från mina mailadresser.