Lördag, 2011-03-12

Solen tittar understundom fram !

Emmy har flugit hem idag… =(

Igår var det den ”stora jordbävningsdagen” i Japan. Jordbävningen var på mellan 8,8 – 9,0 på Richterskalan. En förödande tsunami kom som plåster på såren och har ödelagt stora delar av östra och norra Japan.
Det största hotet, som synes så här dagen efteråt, är ett eller två läckande kärnkraftverk norr om Tokyo.