Söndag, 2011-03-13

Mulet, dimma och svalt på morgonen……uppklarnande med soldis och ljummet nu på kvällen.

Jag har haft en ”förödande huvudvärk” idag. Har tagit Ipren och Treo utan verkan. Men så gick jag och lade mig i en timme…sov…. Och vips var huvudvärken ”väck”.

Jordbävningsdramat i Japan fortsätter. Just nu är det stora problemet 2 eller 3 härdsmältor i kärnkraftverk…med medföljande radioaktivt läkage.
En undran jag har är, kommer Japanska-ön att vara ”bebobar” när detta ”är över” ?
Kan det för hålla sig så att den förhållandevis myckna UFO-aktiviteten över östra sibirien, kina och japan senaste tiden var en förebådan om detta ? Var det besök från framtiden som ville se ”före och efter”….s.a.s… ?

Hur kommer ”världen” att se ut hädan efter?? Nu när ”en av världens ledande ekonomier” i ett slag förvandlats till ett ”U-land” ??

Lucas äter inte potatis och grillat kött. Gröt istället….