Söndag, 2011-03-20

Mulet och dimma.

Sista dagen med världscup i skidskytte för denna säsong.

Lena jobbar extra 17.00 – 09.00….natt.

Hade besök av Kidd och Åse igår kväll… …..

Allt mer mat i Japan är kontaminerad….dvs ”förgiftad” av radioaktivitet.

Blir jag ”utjagad” från en stuga som vi hyrt tillsammans med ett annat par….för att ”hon” vill ha Lena ”för sig själv” en kväll….då åker jag inte över huvudtaget. Jag är ingenting man bara ”hunsar” ”så där”…med…. >(